Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la ATM-urile BCR
22-11-2021
Utile
Începând din luna decembrie 2021, serviciul de plată a facturilor ENGIE prin rețeaua de ATM-uri BCR nu va mai fi disponibil.
Serviciile și canalele puse la dispoziție de BCR prin care se va putea face plata rămân următoarele:
- în numerar prin intermediul unităților BCR al aparatelor self-service și la ghișeele automate (APT);
- debit direct;
- prin internet și phone banking;
- prin ordine de plată intra și interbancare.
De asemenea, poţi achita factura astfel:
- dacă ai activată factura pe e-mail tot ce trebuie să faci este să accesezi butonul plătește, ulterior vei introduce detaliile cardului si vei autoriza plata;
- din contul online ENGIE;
- pe site-ul nostru, în secțiunea plată online, aici vei avea nevoie de codul de client și numărul facturii;
- în centrele ENGIE de relații clienți, cu cardul la ENGIE Digital Corner (vei avea nevoie de codul de client sau factură) sau, tot folosind cardul bancar, la consilierii ENGIE;
- numerar, în rețeaua terminalelor Qiwi.
Consultă aici lista modalităților de plată a facturii.