În perioada 18-22 aprilie, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat. Mulțumim pentru înțelegere!

Vineri, 9 septembrie, clienții ENGIE Romania au la dispoziție canalele online de interacțiune

Vineri, 9 septembrie, clienții ENGIE Romania au la dispoziție canalele online de interacțiune

Vineri, 9 septembrie, clienții ENGIE Romania pot transmite solicitările lor online, utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro, centrele de relaţii clienţi fiind închise. Excepție face punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil.

Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Începând de luni, 12 septembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe site-ul companiei, engie.ro.