În perioada 18-22 aprilie, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat. Mulțumim pentru înțelegere!

Programul ENGIE Romania în perioada  30 noiembrie – 2 decembrie

Programul ENGIE Romania în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie

În perioada 30 noiembrie – 2 decembrie, centrele de relaţii clienţi sunt închise, solicitările putând fi transmise utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro. Punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București va funcționa vineri, 2 decembrie, conform programului obișnuit al centrului comercial.
Serviciul de call-center național va fi indisponibil în datele de 30 noiembrie și 1 decembrie, iar pe 2 decembrie va funcționa în intervalul 8:30 – 16:30.

Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației MyENGIE, ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Începând de luni, 5 decembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe engie.ro.