Îți explicăm ce înseamnă client FUI și ce ai de făcut dacă ești în această situație.
![](https://www.engie.ro/wp-content/uploads/2023/11/EE-Energie-FUI-video.jpg)
Cum se va face facturarea dacă sunt client FUI?
Dacă ai fost preluat de noi ca furnizor de ultimă instanță, vei primi factura prin poștă, indiferent de modalitatea de transmitere agreată cu fostul furnizor. Începând cu a doua lună, ai opțiunea de a activa, în mod gratuit, factura pe e-mail. Tot ce ai de facut este să ne soliciți activarea serviciului sau să îl activezi chiar tu cu ajutorul contului de client sau a aplicației MyENGIE, apelând numărul de Call Center 0219.366 sau în centrele de relații clienți ENGIE.
Pe factură găsești informații utile, cum ar fi termenul scadent pentru realizarea plății, dar și numărul de telefon dedicat transmiterii indexului.
Pentru o interacțiune cât mai ușoară cu ENGIE, îți recomandăm activarea contului de client și descărcarea aplicației MyENGIE, disponibilă în AppStore și Google Play.
Dacă, după ce ai vizionat filmul, mai dorești și alte informații, poți afla mai multe detalii aici.