#ENGIEexplica ce este clientul FUI și ce are de făcut în relația cu noul furnizor

#ENGIEexplica ce este clientul FUI și ce are de făcut în relația cu noul furnizor

Îți explicăm ce înseamnă client FUI și ce ai de făcut dacă ești în această situație.

Rulează videoul

Cum se va face facturarea dacă sunt client FUI?

Dacă ai fost preluat de noi ca furnizor de ultimă instanță, vei primi factura prin poștă, indiferent de modalitatea de transmitere agreată cu fostul furnizor. Începând cu a doua lună, ai opțiunea de a activa, în mod gratuit, factura pe e-mail. Tot ce ai de facut este să ne soliciți activarea serviciului sau să îl activezi chiar tu cu ajutorul contului de client sau a aplicației MyENGIE, apelând numărul de Call Center 0219.366 sau în centrele de relații clienți ENGIE.

Pe factură găsești informații utile, cum ar fi termenul scadent pentru realizarea plății, dar și numărul de telefon dedicat transmiterii indexului.

Pentru o interacțiune cât mai ușoară cu ENGIE, îți recomandăm activarea contului de client și descărcarea aplicației MyENGIE, disponibilă în AppStore și Google Play.

Dacă, după ce ai vizionat filmul, mai dorești și alte informații, poți afla mai multe detalii aici.

#ENGIEexplica și despre:

#ENGIEexplica cum se facturează gazele naturale

#ENGIEexplica cum se facturează gazele naturale

Îți explicăm de ce contorul tău de gaz masoară în m3, dar tu plătești gazele naturale kWh.

Citește articolul
15 ianuarie 2024
#ENGIEexplica ce este consumul estimat și cum se realizează regularizarea

#ENGIEexplica ce este consumul estimat și cum se realizează regularizarea

Descoperă ce reprezintă consumul estimat și în ce condiții acesta se utilizează în procesul de facturare.

Citește articolul
15 ianuarie 2024
#ENGIEexplica cum se compune prețul gazelor naturale

#ENGIEexplica cum se compune prețul gazelor naturale

Află din acest material cum se stabilește prețul gazelor naturale.

Citește articolul
15 ianuarie 2024