În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Programul ENGIE Romania în zilele de 25 și 26 decembrie

Programul ENGIE Romania în zilele de 25 și 26 decembrie

În zilele de 25 și 26 decembrie, zile libere legale, centrele ENGIE de relații cu clienții vor fi închise. Excepţie face punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City, care va funcționa, în această perioadă, conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil în zilele menționate.

În acest interval, solicitările vor putea fi transmise exclusiv prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul engie.ro.

Informațiile referitoare la situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat și alte aspecte utile, pot accesate direct în contul de client, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației MyENGIE. Aplicația poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Începând de miercuri, 27 decembrie, centrele ENGIE de relații cu clienții și serviciul de call-center revin la programul normal de funcţionare, disponibil pe engie.ro.

Despre ENGIE Romania

Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW şi au 4.200 de angajaţi. Grupul ENGIE Romania a realizat investiții în valoare de 6.100 milioane de lei din 2005 până la 31 decembrie 2022.

Contact presă ENGIE Romania:

Email: birouldepresa.ro@engie.com