ENGIE si CSM Bucuresti lanseaza prima campanie de comunicare – 27 aprilie 2017
ENGIE susține performanța la CSM București și lansează prima campanie de comunicare care promovează jucătoarele echipei.
Pe 8 mai 2016, în fața a 16.000 de suporteri, CSM București scria în cartea de istorie a handbalului feminin una dintre cele mai frumoase pagini despre sacrificiu, dedicare și pasiune. Câștigătoarea trofeului Ligii Campionilor EHF, echipa tigroaicelor CSM București urca pe prima treaptă a podiumului în urma unei performanțe pe care presa internațională și românească au numit-o victorie senzațională sau cea mai mare surpriză a handbalului din ultimii ani.
ENGIE Romania a identificat în CSM București un club ale cărui valori îl apropie de crezul şi valorile ENGIE – performanţă, exigenţă, angajamentul şi coeziunea echipei. Astfel, la începutului anului 2017, compania a încheiat un parteneriat cu renumitul Club Sportiv Municipal București (CSM București) pentru susținerea echipei de handbal feminin senioare. Parteneriatul vizează susținerea echipei de handbal feminin precum și a Centrului de Copii și Juniori al CSM București.
ENGIE Romania și CSM București lansează prima campanie de comunicare menită să promoveze jucătoarele echipei de handbal feminin senioare și imaginea handbalului feminin.
Campania debutează astăzi, 27 aprilie, cu o sesiune extraordinară de autografe, oferite de jucătoarele Paula Ungureanu, Isabelle Gullden, Bianca Bazaliu și Oana Manea. Evenimentul va avea loc la Baneasa Shopping City, zona food court, parter, între orele 18.00-20.00 și invităm fanii și publicul larg să susțină jucătoarele pe drumul către o nouă victorie înainte de marea confruntare din Final 4 de la Budapesta.
Campania de comunicare se va derula pe canalele online și outdoor în perioada 27 aprilie-27 mai și este menită sa aducă în atenția publicului larg acest sport care înregistrează performanțe notabile.
Cu această ocazie, Eric Stab, Preşedinte & CEO ENGIE Romania a declarat: ,,Un susținător al performanței atât în domeniul energetic cât și al sportului, compania noastra a văzut în CSM București un partener pe măsură. Și pentru că valorile sportului românesc trebuie făcute cunoscute publicului larg pentru a crea acel sentiment atât de preţuit de mâdrie naţională, în cadrul parteneriatul nostru dorim să aducem în lumina reflectoarelor jucătoarele de handbal, cele care au reprezentat cu onoare nu numai clubul ci şi România în Liga Campionilor. Aşa s-a născut ideea acestei campanii de popularizare a handbalului în rândul publicului român și de încurajare a tinerelor talente de a se îndrepta către acest sport.’’
Alin Petrache, Directorul General al CSM București a declarat: ,,Bucuria unei victorii este înzecită atunci când o poți împărtăși cu parteneri și suporteri. Ne bucură și ne onorează parteneriatul cu ENGIE Romania, este o recunoaștere a performanțelor prezentului și premisa continuării lor în viitor. Împreună, intenționăm să ne bucurăm de succesele echipei de handbal a CSM București, povestind simbolic bucureștenilor în rutina lor zilnică despre pasiunea care face totul posibil.’’