În perioada 18-22 aprilie, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat. Mulțumim pentru înțelegere!

ENGIE redeschide Centrul de Relații cu Clienții din Bulevardul Mărășești, într-un spațiu complet modernizat

ENGIE redeschide Centrul de Relații cu Clienții din Bulevardul Mărășești, într-un spațiu complet modernizat

ENGIE redeschide astăzi, 7 aprilie, Centrul de Relații cu Clienții din Bulevardul Mărășești nr. 4-6, după finalizarea procesului de renovare și modernizare. Noul design al centrului reflectă angajamentul companiei față de clienți, inovație și digitalizare, oferind un spațiu modern, confortabil și eficient.

Centrul de relații cu clienții este împărțit în trei zone, menite să răspundă nevoilor clienților și să faciliteze o interacțiune plăcută și intuitivă cu serviciile oferite de ENGIE:

Zona de consiliere include 10 puncte de interacțiune, unde specialiștii ENGIE oferă asistență personalizată și consultanță în procesul de contractare a produselor și serviciilor companiei, precum și în soluționarea solicitărilor clienților. Echipa este formată din profesioniști dedicați, pregătiți să ofere suport și soluții adaptate fiecărui client, contribuind astfel la o experiență eficientă și plăcută. Zona este echipată cu tehnologii digitale moderne, care reduc timpul de așteptare și facilitează procesele, inclusiv semnarea electronică a documentelor. Totodată, cei interesați de un consum de energie mai responsabil și prietenos cu mediul pot contracta energie electrică verde, direct în centru, cu sprijinul specialiștilor ENGIE.

Zona de self-service permite clienților să efectueze rapid și ușor diverse operațiuni prin intermediul unui terminal digital: plata facturilor cu cardul (POS) sau cash, consultarea facturilor emise, transmiterea indexului autocitit, programarea verificărilor și reviziilor tehnice, contractarea de servicii sau transmiterea documentelor justificative.

Zona de așteptare a fost concepută pentru a oferi un mediu prietenos și accesibil, fiind echipată cu tablete conectate la internet, stații de încărcare pentru telefoane mobile și un spațiu dedicat copiilor, pentru ca întreaga familie să se bucure de o experiență plăcută.

Prin redeschiderea acestui spațiu modern, ENGIE își reafirmă angajamentul de a oferi servicii de calitate, într-un mod accesibil, digitalizat și adaptat nevoilor clienților săi.

 

Despre ENGIE Romania

Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de aproape 2.250.000 de clienţi, operează o reţea de distribuţie de 23.255 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 202 MW şi au peste 4.300 de angajaţi. Grupul ENGIE Romania a realizat investiții în valoare de 6.760 milioane de lei din 2005 până la 31 decembrie 2023.

Contact presă ENGIE Romania:

Email: birouldepresa.ro@engie.com