Ampero Verde: produsul tău de energie electrică verde
Oferte electricitate
Ampero Verde
începând cu 0,68 lei/kWh*
- Perioadă de aplicare a ofertei: 8 luni (până în ultima zi a lunii în care acestea expiră).
- Energie electrica cu până la 100 de lei reducere pe prima factură.
- Energie electrică din surse locale, 100% regenerabile.
- Ofertă eficientă, pe praguri de consum.
Cum pot contracta online?
Pregătește actele necesare
- Cerere de contractare și declarație pe propria răspundere;
- Datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
- Indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
- Act de identitate reprezentant legal;
- Certificat de înregistrare fiscală;
- Hotărâre Judecătorească de înființare a asociației de proprietari.
Accesează formularul de contact
- Accesezi formularul de contact și bifezi raspunsurile din secțiunea Cum te putem ajuta?
Trimite-ne mesaj
- Selectezi subiectul Solicit încheiere contract gaze naturale -> Afișează răspuns ->Scrie mesaj și încarci documentele pregătite la pasul 1. Un consultant ENGIE va reveni cu raspuns la solicitarea transmisă.
Întrebări frecvente
-
Vreau sa ȋnchei un contract de furnizare energie, ȋnsă nu am contor. Ce trebuie să fac ?
Dacă nu ai încă contor de gaze naturale sau energie electrică, trebuie mai întâi să închei un contract de furnizare energie, iar în baza acestuia, furnizorul va solicita distribuitorului din zona ta, instalarea şi punerea în funcţiune.
-
ENGIE este furnizor la adresa de consum, ȋnsă nu sunt eu titularul de contract. Ce trebuie să fac?
Poți încheia un contract rapid și simplu accesând formularul de contact online. Aici selectezi opțiunea “Nu sunt client”, categoria de client “asociație de proprietari”, energia pentru care vrei contract și apoi alegi subiectul: "Solicit încheiere contract energie electrică" din categoria Contracte.
Pentru finalizarea procesului sunt necesare următoarele documente:
- Cerere de contractare și declarație pe propria răspundere;
- Datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
- Indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
- Act de identitate reprezentant legal;
- Certificat de înregistrare fiscală;
- Hotărâre Judecătorească de înființare a asociației de proprietari.
-
Cum trebuie să procedez dacă doresc să schimb furnizorul/agregatorul de energie?
Schimbarea furnizorului/agregatorului de energie de către clientul final se realizează în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 3/2022, fiind un proces gratuit. Pe parcursul derulării contractului de energie, poți decide să denunți contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu orice alt furnizor din piața concurențială. Pentru schimbarea furnizorului unei Asociații de proprietari, vei avea nevoie de următoarele documente:
Procesul de schimbare a furnizorului/agregatorului începe la data încheierii contractului cu noul furnizor ales, iar schimbarea efectivă își produce efectele la data aleasă de tine, dar nu mai puțin de 24 de ore de la inițierea procedurii.
- Cerere de contractare și declarație pe propria răspundere;
- Datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
- Indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
- Act de identitate reprezentant legal;
- Certificat de înregistrare fiscală;
- Hotărâre Judecătorească de înființare a asociației de proprietari.
-
Vreau o altă ofertă ENGIE, mai potrivită nevoilor mele de consum. Ce trebuie să fac?
Pentru a primi o altă ofertă, ne puteți scrie accesând formularul de contact online, subiectul Solicit ofertă gaze naturale sau puteti apela la consultanții noștri din cel mai apropiat centru de relații clienți.
-
Am ramas singurul locatar pe contractul Asociației/contorizare comună, pot prelua contractul pe numele meu?
Da, poți prelua contractul pe numele tău, dar este nevoie de acordul prelabil al Asociației.
-
Cum pot proceda în cazul în care îmi doresc debranșarea apartamentului de la instalația comună?
În această situație este necesar să contactezi un operator economic autorizat ANRE care te va ajuta cu debranșarea. Ulterior, trebuie să transmiți documentația către Asociația de proprietari. Nu este necesar să faci dovada debranșării la ENGIE.