În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Anunţ lansare procedură de achiziţie pentru “ Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B”

Anunţ lansare procedură de achiziţie pentru “ Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B”

ENGIE Romania anunţă intentia lansarii procedurii de achiziţie pentru servicii care se finalizează cu încheierea unui contract de prestari servicii pentru o perioada de 24 luni.
Furnizorii interesaţi se pot adresa pentru transmiterea intentiei de a participa, persoanei de contact Stefania Stan până la data de 24.07.2020, la adresa de email stefania.stan@ro.engie.com.
Datele ulterioare ale derularii procedurii de atribuire, invitatie de participare si documentatie  vor fi transmise furnizorilor interesati dupa data de 24.07.2020.
De asemenea rugam sa aveti in vedere ca dupa data de 24.07.2020 nu mai sunt luate in calcul intentiile eventualilor furnizori interesati.