În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Anunţ lansare procedură de achiziţie pentru: Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B

Anunţ lansare procedură de achiziţie pentru: Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B

ENGIE Romania anunţă lansarea procedurii de achiziţie „Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2Bcare se finalizează cu încheierea unui contract de prestari de servicii pentru 24 luni.

Furnizorii interesaţi se pot adresa pentru informaţii suplimentare persoanei de contact Mariana Niculache, email:  mariana.niculache@engie.com, până la data de 11.11.2022.

Datele ulterioare ale derulării procedurii de atribuire vor fi transmise furnizorilor după data de 11.11.2022.

De asemenea rugăm sa aveti in vedere că după data de 11.11.2022 nu mai sunt luate in calcul intentiile eventualilor furnizori interesati.