În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.

Electricitate

Ampero Verde: produsul tău de energie electrică verde

Cu Ampero Verde ai energie electrică verde produsă în România, din surse 100% regenerabile. În plus, pentru Asociațiile de proprietari am gândit o ofertă eficientă, pe praguri de consum, cu preț competitiv, care să te ajute să alegi simplu și rapid, ceea ce ți se potrivește.

Oferte electricitate

Ampero Verde

Ampero Verde

începând cu 0,68 lei/kWh*

  • Perioadă de aplicare a ofertei: 8 luni (până în ultima zi a lunii în care acestea expiră).
  • Energie electrica cu până la 100 de lei reducere pe prima factură.
  • Energie electrică din surse locale, 100% regenerabile.
  • Ofertă eficientă, pe praguri de consum.
*Prețul reprezintă valoarea minimă ce poate fi facturată clienților casnici conform OUG nr. 27/2022. Prețul final facturat va fi aplicat în funcție de consumul realizat lunar și poate varia în fiecare lună. Mai multe detalii în pagina engie.ro/plafonare.
Condițiile ofertei sunt completate de clauzele contractuale generale. Preţurile finale sunt exprimate în lei/kWh şi conţin prețul energiei active și următoarele tarife reglementate: tariful de introducere energie electrică în reţea, tariful de extracţie energie electrică din rețea, costul serviciilor de sistem, tarifele de distribuţie, certificate verzi, contribuția pentru cogenerare şi acciza necomercială. Prețurile finale conțin T.V.A. (19%); acesta va fi facturat separat. Prețurile finale se pot modifica în funcție de schimbările tarifelor reglementate aprobate de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei. Conform Ordinului ANRE nr. 33/2014, prețurile reglementate pentru energia electrică reactivă se aprobă anual de către ANRE. Nu se plătește energie electrică reactivă aferentă consumului de energie electrică al clienților casnici cu putere aprobată mai mică sau egală cu 30 kW. Energia activă și tarifele reglementate nu conțin TVA. Ofertele noastre de energie sunt disponibile si pe comparatorul de oferte ANRE.

Cum pot contracta online?

1

Pregătește actele necesare

  • Cerere de contractare și declarație pe propria răspundere;
  • Datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
  • Indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
  • Act de identitate reprezentant legal;
  • Certificat de înregistrare fiscală;
  • Hotărâre Judecătorească de înființare a asociației de proprietari.
2

Accesează formularul de contact

3

Trimite-ne mesaj

  • Selectezi subiectul Solicit încheiere contract gaze naturale -> Afișează răspuns ->Scrie mesaj și încarci documentele pregătite la pasul 1. Un consultant ENGIE va reveni cu raspuns la solicitarea transmisă.

Întrebări frecvente

  • Vreau sa ȋnchei un contract de furnizare energie, ȋnsă nu am contor. Ce trebuie să fac ?

    Dacă nu ai încă contor de gaze naturale sau energie electrică, trebuie mai întâi să închei un contract de furnizare energie, iar în baza acestuia, furnizorul va solicita distribuitorului din zona ta, instalarea şi punerea în funcţiune.

  • ENGIE este furnizor la adresa de consum, ȋnsă nu sunt eu titularul de contract. Ce trebuie să fac?

    Poți încheia un contract rapid și simplu accesând formularul de contact online. Aici selectezi opțiunea “Nu sunt client”, categoria de client “asociație de proprietari”, energia pentru care vrei contract și apoi alegi subiectul: "Solicit încheiere contract energie electrică" din categoria Contracte.

    Pentru finalizarea procesului sunt necesare următoarele documente:

    • Cerere de contractare și declarație pe propria răspundere;
    • Datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
    • Indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
    • Act de identitate reprezentant legal;
    • Certificat de înregistrare fiscală;
    • Hotărâre Judecătorească de înființare a asociației de proprietari.
  • Cum trebuie să procedez dacă doresc să schimb furnizorul/agregatorul de energie?

    Schimbarea furnizorului/agregatorului de energie de către clientul final se realizează în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 3/2022, fiind un proces gratuit. Pe parcursul derulării contractului de energie, poți decide să denunți contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu orice alt furnizor din piața concurențială. Pentru schimbarea furnizorului unei Asociații de proprietari, vei avea nevoie de următoarele documente:

    Procesul de schimbare a furnizorului/agregatorului începe la data încheierii contractului cu noul furnizor ales, iar schimbarea efectivă își produce efectele la data aleasă de tine, dar nu mai puțin de 24 de ore de la inițierea procedurii.

    • Cerere de contractare și declarație pe propria răspundere;
    • Datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
    • Indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
    • Act de identitate reprezentant legal;
    • Certificat de înregistrare fiscală;
    • Hotărâre Judecătorească de înființare a asociației de proprietari.
  • Vreau o altă ofertă ENGIE, mai potrivită nevoilor mele de consum. Ce trebuie să fac?

    Pentru a primi o altă ofertă, ne puteți scrie accesând formularul de contact online, subiectul Solicit ofertă gaze naturale sau puteti apela la consultanții noștri din cel mai apropiat centru de relații clienți.

  • Am ramas singurul locatar pe contractul Asociației/contorizare comună, pot prelua contractul pe numele meu?

    Da, poți prelua contractul pe numele tău, dar este nevoie de acordul prelabil al Asociației.

  • Cum pot proceda în cazul în care îmi doresc debranșarea apartamentului de la instalația comună?

    În această situație este necesar să contactezi un operator economic autorizat ANRE care te va ajuta cu debranșarea. Ulterior, trebuie să transmiți documentația către Asociația de proprietari. Nu este necesar să faci dovada debranșării la ENGIE.