Vineri, 13 septembrie, clienții ENGIE Romania au la dispoziție canalele online de interacțiune
Centrele de relaţii cu clienţii ale ENGIE Romania vor fi închise vineri, 13 septembrie 2024, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil. Ziua de 13 septembrie este liberă pentru angajaţii companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare.
Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
De asemenea, clienții pot transmite solicitări online prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul companiei.
Începând de luni, 16 septembrie, centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center revin la programul normal de funcţionare..
Despre ENGIE Romania
Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de aproape 2.250.000 de clienţi, operează o reţea de distribuţie de 23.255 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 202 MW şi au peste 4.300 de angajaţi. Grupul ENGIE Romania a realizat investiții în valoare de 6.760 milioane de lei din 2005 până la 31 decembrie 2023.
Contact presă ENGIE Romania:
Email: birouldepresa.ro@engie.com