Factura pe e-mail este un serviciu ce constă în transmiterea facturii emise de ENGIE Romania în format electronic, precum și a informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale pentru un anumit cod de client. Odată activat acest serviciu, clientul nu va mai primi facturile, precum și informările/notificările/comunicările contractuale în format fizic, prin curier. Clientul poate reveni oricând la transmiterea în format fizic a facturii și informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale, fără să implice costuri suplimentare. Reactivarea opţiunii de transmitere în format fizic a facturii și a informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale se va realiza în termen de maxim 30 de zile de la data solicitării acestei opţiuni.
Termeni şi condiţii activare factura pe e-mail
Serviciul de transmitere pe e-mail a facturii și informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale este gratuit (costurile accesului la internet sunt suportate de client). E-mailurile sunt transmise la adresa comunicată de client în momentul activării serviciului.
Obligaţiile clientului după activarea serviciului de transmitere a facturii pe e-mail:
Clientul are obligaţia de a comunica adresa de e-mail exactă/completă, precum şi de a notifica orice modificare care intervine cu privire la aceasta, care este noua adresa unde se solicită primirea facturilor și a informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale. În cazul nerespectării acestor condiţii, ENGIE Romania nu poate fi responsabilă de netransmiterea facturii și a informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale. Clientul garantează veridicitatea şi corectitudinea datelor furnizate. ENGIE Romania nu poate fi trasă la răspundere de utilizarea defectuoasă a serviciului , dacă clientul furnizează unei alte persoane informaţiile primite. Este datoria clientului să se protejeze şi să nu comunice unei terţe persoane, , informaţiile pe care le primeşte, iar în cazul în care o va face, se consideră că are acordul său.
În cazul în care informarea pe e-mail conține link-uri, este important să fie cunoscut faptul că link-ul are o perioadă limitată de valabilitate, iar dacă se doreşte arhivarea documentelor pentru o perioadă mai mare de timp, recomandăm salvarea documentelor pe un dispozitiv personal.
Clientul îşi asumă răspunderea privind verificarea e-mailul la care primește/aşteaptă să primească factura şi informările/notificările/comunicările contractuale. Pentru a putea primi e-mailul, clientul se va asigura ca are spaţiu suficient în căsuţa de e-mail. De asemenea, pentru a putea descărca facturile și informările/notificările/comunicările contractuale, sau pentru a putea, după caz, accesa link-ul primit, clientul trebuie să aibă instalat Adobe Reader sau orice alt program ce permite vizualizarea documentelor in format PDF.
Factura și informările/notificările/comunicările contractuale sunt considerate primite în momentul în care ENGIE Romania transmite e-mailurile cu informările aferente.
Condiţii serviciu E-mail Info
E-mail Info este un serviciu care constă în transmiterea informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale prin e-mail, pentru un anumit cod de client. Odată activat acest serviciu, clientul nu va mai primi informările/notificările/comunicările contractuale în format fizic, prin curier. Clientul poate reveni oricând la transmiterea în format fizic a informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale. Reactivarea opţiunii de transmitere în format fizic a informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale se va realiza în termen de maximum 30 de zile de la data solicitării acestei opţiuni.
Termeni şi condiţii activare serviciu E-mail Info
Serviciul de transmitere pe e-mail a informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale este gratuit (costurile accesului la internet sunt suportate de client). E-mailurile sunt transmise la adresa comunicată de client în momentul activării serviciului.
Obligaţiile clientului după activarea serviciului E-mail Info:
Clientul are obligaţia de a comunica adresa de e-mail exactă/completă, precum şi de a notifica orice modificare care intervine cu privire la aceasta, care este noua adresa unde se solicită primirea informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale. În cazul nerespectării acestor condiţii, ENGIE Romania nu poate fi responsabilă de netransmiterea informărilor/notificărilor/comunicărilor contractuale. Clientul garantează veridicitatea şi corectitudinea datelor furnizate. ENGIE Romania nu poate fi trasă la răspundere de utilizarea defectuoasă a serviciului, dacă clientul furnizează unei alte persoane informaţiile primite. Este datoria clientului să se protejeze şi să nu comunice unei terţe persoane, informaţiile pe care le primeşte, iar în cazul în care o va face, se consideră că are acordul său.
În cazul în care informarea pe e-mail conține link-uri, este important să fie cunoscut faptul că link-ul are o perioadă limitată de valabilitate, iar dacă se doreşte arhivarea documentelor pentru o perioadă mai mare de timp, recomandăm salvarea documentelor pe un dispozitiv personal.
Clientul îşi asumă răspunderea privind verificarea e-mailului la care primește/aşteaptă să primească informările/notificările/comunicările contractuale. Pentru a putea primi e-mailul, clientul se va asigura ca are spaţiu suficient în căsuţa de e-mail. De asemenea, pentru a putea descărca informările/notificările/comunicările contractuale, sau pentru a putea, după caz, accesa link-ul primit, clientul trebuie să aibă instalat Adobe Reader sau orice alt program ce permite vizualizarea documentelor in format PDF.
Informările/notificările/comunicările contractuale sunt considerate primite în momentul în care ENGIE Romania transmite e-mailurile cu informările aferente.