În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Energia inspiră energie, idei și surprize

Energia inspiră energie, idei și surprize

ENGIE Romania continuă campania de notorietate iniţiată anul trecut pentru piața românească cu un al doilea spot. Sub platforma de comunicare “Tu de unde îţi iei energie?” cel mai recent spot TV ENGIE prezintă continuarea poveştii celor doi protagonişti ai primului spot de imagine şi călătoria lor pentru a explora noi surse de energie.

Dacă în spotul de imagine de anul trecut, accentul era pus pe legătura emoțională dintre ENGIE și clienții săi, prin sursele de energie care alimentează și motivează tot ce facem, în noua campanie, energia inspiră noi energii, ca un un efect de domino care antrenează tot mai multe întâmplări şi oameni. Acum, comunicarea ia o formă mai tactică, aducând în prim plan energia şi produsele furnizate de ENGIE: gaze naturale, electricitate şi servicii, care inspiră energie emoţională: idei, bucurie, surprize.

«Ne-am dorit să continuăm povestea campaniei «Tu de unde îţi iei energie ?» în acelaşi registru emoţional, adăugând de data aceasta o notă ludică tonului cu care ne adresăm clienţilor noştri. Astfel, ENGIE alege să vorbească despre produsele sale – gaze naturale, electricitate, servicii energetice- și despre utilitatea lor în diverse ipostaze ale vieţii de zi cu zi într-un mod jucăuş, diferenţiator în categorie.» a declarat Amalia Anghel, Manager Comunicare Corporate ENGIE Romania.

Traian Aron, Art Director: „Ideea campaniei a apărut ca o continuare naturală a campaniei de anul trecut. Energia care ne alimentează casele inspiră energia necesară pentru absolut tot ce facem fiecare dintre noi, oră de oră, zi de zi. Execuția a venit de la sine deși nu fără provocări – un lanț cauzal ce ne poartă din bucătărie într-o petrecere surpriză cu totul specială, totul în 30 de secunde, nu e un brief ușor. Însă, împreună cu Anton Groves, regizor, și Studioset, casa de producție, am reușit să creăm o poveste unică, cu umor şi emoție, care transmite perfect atât filozofia ENGIE, cât şi portofoliul de produse şi servicii.”

Campania tactică de comunicare „Energia inspiră energie” realizată de McCann PR este o campania de comunicare integrată, cu o componentă principală de ATL, constituită dintr-un spot TV de 30 secunde, o componentă online şi una de outdoor.