ENGIE Romania a amenajat un nou centru pentru clienți în Plaza România
ENGIE Romania a amenajat un centru de relații cu clienții în Plaza România din sectorul 6, un spațiu modern, prietenos, în acord cu viziunea brandului ENGIE orientată către proximitatea față de clienți și soluții digitale de viitor.
Noul spațiu, cu o suprafață de circa 200 de m2, este organizat în 3 zone distincte: zona de consiliere, zona de așteptare, dotată cu tablete de conectare wi-fi gratuit, încărcătoare pentru telefoane, wireless și prin cablu, care include și un spațiu de joacă și o zonă de self-service. În prezent, centrul de relații cu clienții dispune de două poziții de consiliere, însă acestea pot fi extinse cu ușurință până la 6 poziții în funcție de traficul înregistrat. Noul centru respectă măsurile de distanțare socială impuse de contextul pandemiei de COVID-19, respectiv purtarea măștii de protecție de către angajați, amplasarea de separatoare din plexiglass, bandă de delimitare pentru marcarea zonei de siguranță, distanțarea birourilor consilierilor, dispensere cu soluții dezinfectante.
Zona de interacțiune a clienților cu consilierii ENGIE Romania a fost gândită astfel încât să faciliteze o experiență digitală prin utilizarea de echipamente și dispozitive moderne pentru optimizarea timpului de așteptare în realizarea operațiunilor dorite precum și pentru reducerea consumului de hârtie prin limitarea tipăririi documentelor. În ceea ce privește operațiunile de contractare de noi produse și servicii, clienții au posibilitatea să verifice de pe dispozitivele proprii corectitudinea datelor introduse și să semneze electronic contractele încheiate.
În zona de așteptare, pe lângă echipamentele utile clienților pentru încărcarea dispozitivelor personale, pentru cei mici a fost amenajat un spațiu de joacă astfel încât copiii care însoțesc părinții pentru soluționarea diverselor solicitări să poată avea o experiență ludică plăcută pe durata timpului petrecut în acest spațiu.
În zona de self-service, clienții dispun de un terminal prin intermediul căruia pot efectua diferite plăți. Un alt echipament modern va fi instalat în perioada următoare astfel încât să permită clienților realizarea diferitelor operațiuni: accesul la informațiile aferente contului de client, plata facturii utilizând dispozitive de tip POS, consultarea facturilor emise, transmiterea indexului autocitit, programarea pentru operațiunile de revizie și verificare a instalației de gaze naturale și centrale termice, contractare de produse și servicii, transmiterea de documente justifcative pentru plățile efectuate.
“Ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri care preferă interacțiunea directă și să le punem la dispoziție un spațiu modern care integrează tehnologii noi, ce permit optimizarea timpului de soluționare a diverselor solicitări, dar și o experiență cât mai plăcută” a declarat Nicolas Richard, Director Marketing&Sales ENGIE Romania.
Noua locație se află la nivelul -1 al mall-ului, iar în perioada 15-30 iunie programul de funcționare este de luni până duminică, între orele 10.00-20.00, urmând ca începând cu data de 1 iulie să se revină la programul normal de funcționare a mall-ului, respectiv 10.00-22.00.
Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de electricitate. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 4.000 de angajaţi.