În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
ENGIE Romania, în colaborare cu Pago, integrează achiziția de polițe RCA în aplicația MyENGIE

ENGIE Romania, în colaborare cu Pago, integrează achiziția de polițe RCA în aplicația MyENGIE

ENGIE Romania, în colaborare cu Pago, aplicația românească dedicată plății facturilor clienților casnici, introduce o nouă funcționalitate în aplicația mobilă MyENGIE. Aceasta le permite clienților companiei să achiziționeze polițe RCA, oferindu-le o soluție sigură și eficientă pentru gestionarea asigurărilor auto direct din interfața aplicației MyENGIE.

Utilizatorii MyENGIE beneficiză de următoarele avantaje:

  • Oferte personalizate la prețuri competitive pentru polițele RCA, puse la dispoziție de asiguratorii parteneri;
  • Gestionarea mai multor polițe dintr-un singur cont, facilitate ideală pentru utilizatorii care dețin mai multe vehicule;
  • Reînnoirea rapidă a polițelor în doar câteva minute;
  • Acces instant la polițele RCA achiziționate, acestea fiind disponibile permanent în aplicație;
  • Centralizarea plăților într-un singur loc, oferind utilizatorilor control complet.

Aplicația MyENGIE poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play. Cu ajutorul acestei aplicații, clienții ENGIE au acces rapid și direct la facturi, consum, plăți, transmiterea indexului autocitit, dar și programări pentru servicii tehnice.

Funcționalitatea de achiziționare a polițelor RCA poate fi accesată doar de către clienții ENGIE, care au acordul de marketing activ. Acesta poate fi activat din contul de client MyENGIE. Detalii suplimentare despre noua funcționalitate disponibilă în MyENGIE pot fi consultate aici.

„ENGIE continuă să diversifice serviciile și produsele oferite clienților săi, punând accent pe inovație și accesibilitate. Integrarea opțiunii de achiziție a polițelor RCA în aplicația MyENGIE reprezintă un alt pas în această direcție, oferind soluții complete și convenabile care simplifică gestionarea serviciilor esențiale printr-o platformă digitală intuitivă, ușor de utilizat”, a declarat Cristina Râmbu, Director Direcția Marketing & Solutions Design, ENGIE Romania.

„Suntem încântați să aducem serviciile Pago mai aproape de clienții ENGIE Romania care utilizează aplicația MyENGIE. Această integrare reprezintă un pas important în misiunea noastră de a simplifica viața financiară pentru toată lumea. Prin oferirea de polițe RCA personalizate și la prețuri competitive, direct în aplicația MyENGIE, nu doar că economisim timpul utilizatorilor, dar le oferim și control sporit asupra cheltuielilor lor”, a declarat Adrian Cighi, CEO & co-fondator Pago.

Despre ENGIE Romania

Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2.1 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de 23.255 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 202 MW şi au peste 4.300 de angajaţi.

Contact presă ENGIE Romania:

Email: birouldepresa.ro@engie.com

Despre Pago

Pago este serviciul de plăți lansat în 2017 prin care peste 400.000 de utilizatori activi lunar plătesc facturi de utilități către cei peste 400 furnizori integrați, asigurări, reîncărcări de credit pe mobil, roviniete, taxe, impozite, donații și transferuri de bani în timp real. Aplicația este disponibilă pe Android și pe iOS. Mai multe detalii sunt disponibile pe pago.ro.

Contact Pago:

Marketing Manager

gabriela@pago.ro
0745 540 048