#ENGIEexplicaClient Facturi & plăți

#ENGIEexplica ce poți face în cazul unei perioade mai lungi de absență de la locul de consum

Atunci când pleci de acasă pentru mai mult timp, poți opri facturarea. Află din materialul următor cum poți face acest lucru.

Rulează videoul

Se poate opri facturarea atunci când nu sunt la locul de consum pentru o perioadă mai lungă de timp?

Da, dacă urmează o perioadă lungă de absență de la locul de consum, poți opri temporar facturarea pentru timpul în care nu vei înregistra consum de energie.

Cum procedez pentru oprirea temporară a facturării?

Tot ce ai de făcut este să ne contactezi, iar noi te vom ajuta să îți activezi opțiunea „absent de la domiciliu”. În tot acest timp, convenția ta de consum rămâne neschimbată, dar nu vor mai fi emise facturi în baza acesteia.

Totuși, există posibilitatea ca în acest interval să primești facturi, asta dacă, în perioada de absență de la domiciliu, operatorul tău de distribuție efectuează citiri.

#ENGIEexplica și despre:

#ENGIEexplica ce înseamnă pentru prosumator compensarea cantitativă și cum se realizează

#ENGIEexplica ce înseamnă pentru prosumator compensarea cantitativă și cum se realizează

Acest material te ajută să înțelegi ce este compensarea cantitativă și cum se aplică aceasta.

Citește articolul
15 ianuarie 2024
#ENGIEexplica cum se realizează facturarea în cazul clienților FUI

#ENGIEexplica cum se realizează facturarea în cazul clienților FUI

Află mai multe despre modul de facturare a clienților FUI, vizionând materialul următor.

Citește articolul
15 ianuarie 2024
#ENGIEexplica ce este factura de regularizare și ce ar trebui să știi despre ea

#ENGIEexplica ce este factura de regularizare și ce ar trebui să știi despre ea

Urmărește materialul și află cele mai importante informații despre factura de regularizare.

Citește articolul
15 ianuarie 2024
keyboard_arrow_up