În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
#ENGIEexplica cum îți poți vizualiza consumul direct din aplicația mobilă MyENGIE

#ENGIEexplica cum îți poți vizualiza consumul direct din aplicația mobilă MyENGIE

În acest material îți arătăm cât de ușor este să îți vizualizezi consumul de energie în aplicația mobilă MyENGIE.

Rulează videoul

Vizualizarea consumului în aplicația mobilă MyENGIE

Cu ajutorul aplicației mobile MyEngie îți poți vizualiza consumul de energie dintr-o anumită perioadă stabilită de tine. De asemenea, poți să compari consumul actual cu cel din anii anteriori și poți afla care este consumul tău mediu zilnic. Astfel, poți determina necesarul energetic al locului tău de consum și poți identifica modalitățile de eficientizare a consumului și de reducere a costurilor asociate acestuia.

Ce alte beneficii îmi poate oferi aplicația MyENGIE?

  • Programarea serviciilor tehnice;
  • Plata facturiilor, direct din aplicație;
  • Transmiterea indexului.

Dacă, după ce ai vizionat filmul, mai dorești și alte informații, poți afla mai multe detalii aici.

#ENGIEexplica și despre:

#ENGIEexplica utilizarea aplicației MyENGIE

#ENGIEexplica utilizarea aplicației MyENGIE

Aici găsești cele mai importante informații despre utilizarea aplicației mobile MyENGIE.

Citește articolul
15 ianuarie 2024
#ENGIEexplica cum poți crea un cont de client MyENGIE

#ENGIEexplica cum poți crea un cont de client MyENGIE

Află ce este un cont de client MyENGIE și care sunt avantajele utilizării acestuia.

Citește articolul
15 ianuarie 2024