Aici găsești cele mai importante informații despre utilizarea aplicației mobile MyENGIE.
În aplicația MyENGIE poți vizualiza toate informațiile de care ai nevoie în calitate de client ENGIE. În cadrul meniului principal, localizat în partea de jos a ecranului, poți vedea toate funcționalitățile aplicației.
Ai acces la detaliile despre facturile și plățile tale, poți transmite indexul autocitit și să vizualizezi istoricul de transmitere a acestuia, precum și alte informații legate de facturare și consum. De asemenea, ai la dispoziție un meniu dedicat serviciilor tehnice unde poți vedea datele reviziilor și verficărilor tehnice, având, în același timp, și posibilitatea de a programa serviciile tehnice, direct din aplicație.
În plus, pentru că ne dorim ca instrumentul pe care ți-l oferim să fie unul util și care să îți pună la dispoziție toate informațiile de care ai nevoie, poți accesa din MyENGIE și informații despre contractul tău, precum cele despre locurile de consum, titularul de cont și îți punem la dispoziție o zonă de suport pentru acele momente în care ai nevoie de ajutor suplimentar în relația cu furnizorul tău de energie, ENGIE.
Dacă, după ce ai vizionat filmul, mai dorești și alte informații, poți afla mai multe detalii aici.