În perioada 18-22 aprilie, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat. Mulțumim pentru înțelegere!

Transformă cutia poștală într-un click! Alege factura pe e-mail.

Factura pe e-mail ajunge la tine imediat după ce fost emisă, fără să apară întarzieri.

Cu factura pe e-mail, câștigi timp și ai totul la un click distanță!

Trimitere email

Primești factura
imediat

Factura pe e-mail ajunge la tine imediat ce este emisă.

Accesează oricând

Accesezi factura
oricând

Poți accesa factura oricând, indiferent unde te-ai afla.

Plata online

Plătești simplu și
rapid

Achiți factura direct din e-mail.

Prietenos cu mediul

Ajuți mediul
înconjurător

Ajuți natura și contribui la un viitor prietenos.

Întrebări frecvente

  • Care sunt modalitățile prin care pot activa factura electronică?

    Dacă ești client casnic, poți activa factura pe e-mail astfel:

    • prin completarea formularului de mai sus, din aceasta pagina;
    • prin intermediul aplicației mobile sau al contului online MyENGIE;
    • cu ajutorul consultanților ENGIE din centrele de relații clienți;
    • sau la numărul de Call Center 021.9366.