Cu factura pe e-mail, este ușor să devii câștigător!

Activează factura pe e-mail și intră automat în tombola lunară care
îți poate aduce un super premiu.

Premiul I: 1x 500 lei reducere la factură

Premiul II: 1x espressor Nespresso

Premiul III: 1x boxă portabilă Sony

Vezi regulamentul campaniei aici.

Campanie disponibilă doar pentru persoanele fizice.

Odată cu activarea facturii pe e-mail vei primi pe adresa aleasă și alte
informări/notificări contractuale, imediat ce acestea au fost emise.

Cu factura pe e-mail, nu ai doar super premii,
ci și mai mult timp pentru tine!

Primești factura
imediat

Factura pe e-mail ajunge la tine imediat ce este emisă.

Accesezi factura
oricând

Poți accesa factura oricând, indiferent unde te-ai afla.

Plătești simplu și
rapid

Achiți factura direct din
e-mail.

Ajuți mediul
înconjurător

Ajuți natura și contribui la un viitor prietenos.

În plus, îți oferim o reducere sub formă de voucher la toate serviciile pentru locuință de la Ajusto*

Ajusto

* Voucherul pentru serviciile Ajusto se va transmite către clienții care au activat acordul de marketing anterior activării facturii pe e-mail.

Campania este valabilă în perioada 04 iunie 2024 – 31 decembrie 2024.

Întrebări frecvente

  • Care sunt modalitățile prin care pot activa factura electronică?

    Dacă ești client casnic, poți activa factura pe e-mail astfel:

    • prin completarea formularului de mai sus, din aceasta pagina;
    • prin intermediul aplicației mobile sau a contul online MyENGIE;
    • cu ajutorul consultanților ENGIE din centrele de relații clienți;
    • sau la numărul de Call Center 021.9366.
  • Mi-am activat factura pe e-mail înainte de începerea campaniei, pot participa la tombolă?

    La tombolă pot participa exclusiv persoanele fizice care la data lansării campaniei 04.06.2024 nu aveau factura pe e-mail activată și și-au activat factura pe e-mail în perioada 04.06.2024 – 31.12.2024.

  • Am activat factura pe e-mail, dar nu am primit confirmarea de participare la tombolă. Ce ar trebui să fac?

    Transmiterea confirmării de participare la tombolă se va face la adresa de e-mail pe care ai folosit-o pentru activarea facturii pe e-mail, în maximum 15 zile lucrătoare de la finalizarea procesului de activare.

  • Am câștigat unul dintre cele trei premii. Cum pot beneficia de acesta?

    Reducerea de 500 de lei la factură va fi vizibilă în prima factură emisă după acordarea premiului. Suma este disponibilă până la epuizarea soldului și poate fi utilizată pentru plata mai multor facturi. Ea se va aplica la valoarea totală a facturii de gaze naturale/energie electrică.

    În plus, aceasta este supusă următoarelor condiții:

    • dacă valoarea primei facturi emise după câștigarea premiului este mai mică de 500 de lei, reducerea va fi egală cu valoarea facturii, iar diferența rămasă se va raporta în lunile următoare și va fi disponibilă pe factura, până la epuizarea sumei;
    • dacă valoarea primei facturi emise după câștigarea premiului este mai mare de 500 de lei, reducerea aplicată va fi de 500 de lei, diferența urmând a fi achitată de client.

    Premiile ce constau în espressor Nespresso Krups și boxă portabilă wireless Sony vor fi expediate câștigătorilor la adresele comunicate de către aceștia în procesul de validare a câștigătorilor.

    Mai multe detalii privind acordarea și livrarea premiilor poți găsi în cadrul regulamentului la secțiunea 8.

  • Ce se întâmplă dacă nu am câștigat în extragere? Mai pot câștiga?

    Dacă nu ai fost extras câștigător, rămâi în cursa pentru premii și poți fi extras în următoarele tombole organizate pe perioada campaniei. Mai multe detalii poți găsi în cadrul regulamentului la secțiunea 6.

  • Pot avea mai multe șanse de câștig?

    Pentru fiecare contract activ pentru care activezi factura pe e-mail, ai o șansă în extragerea lunară.

    De exemplu, dacă ai patru contracte active și activezi factura pe e-mail pentru trei dintre acestea, vei avea trei șanse în extragere.

  • Am activat factura pe e-mail, dar nu am primit voucherul de reducere la serviciile Ajusto. Ce ar trebui să fac?

    Voucherul pentru serviciile Ajusto se va transmite doar clienților care au acceptat acordul de marketing, anterior activării facturii pe e-mail. În cazul în care îndeplinești aceste conditii, vei primi acest voucher în maximum 15 zile lucrătoare de la activarea facturii pe e-mail.

  • Cum pot folosi voucherul la serviciile Ajusto?

    Pentru a folosi voucherul, intră pe ajusto.ro și adaugă serviile dorite în coș. Înainte să finalizezi comanda, adaugă codul de voucher primit pe e-mail. Reducerea se aplică la întregul coș de cumpărături. Pentru mai multe detalii privind voucherul, te rugăm să accesezi secțiunea 11 din regulament.

keyboard_arrow_up