Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la ATM-urile BCR

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la ATM-urile BCR

22-11-2021
Utile

Începând din luna decembrie 2021, serviciul de plată a facturilor ENGIE prin rețeaua de ATM-uri BCR nu va mai fi disponibil.

Serviciile și canalele puse la dispoziție de BCR prin care se va putea face plata rămân următoarele:

  • în numerar prin intermediul unităților BCR al aparatelor self-service și la ghișeele automate (APT);
  • debit direct;
  • prin internet și phone banking;
  • prin ordine de plată intra și interbancare.

De asemenea, poţi achita factura astfel:

  • dacă ai activată factura pe e-mail tot ce trebuie să faci este să accesezi butonul plătește, ulterior vei introduce detaliile cardului si vei autoriza plata;
  • din contul online ENGIE;
  • pe site-ul nostru, în secțiunea plată online, aici vei avea nevoie de codul de client și numărul facturii;
  • în centrele ENGIE de relații clienți, cu cardul la ENGIE Digital Corner (vei avea nevoie de codul de client sau factură) sau, tot folosind cardul bancar, la consilierii ENGIE;
  • numerar, în rețeaua terminalelor Qiwi.

Consultă aici lista modalităților de plată a facturii.