În perioada 18-22 aprilie, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat. Mulțumim pentru înțelegere!

Furnizare subscriptii licente Manage Engine ServiceDesk Plus-Enterprise

Furnizare subscriptii licente Manage Engine ServiceDesk Plus-Enterprise

Furnizare subscriptii licente Manage Engine ServiceDesk Plus-Enterprise,

procedura care se finalizează cu încheierea unui contract de prestari servicii pentru o perioada de 36 luni.

Operatorii economici interesaţi se pot adresa pentru transmiterea intentiei de a participa, persoanei de contact Nicoleta Zlei până la data de 07.03.2025, la adresa de email nicoleta.zlei@engie.com, sau telefon 0749692605

De asemenea rugam sa aveti in vedere ca dupa aceasta data nu mai sunt luate in calcul intentiile eventualilor operatori economici