În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Legea 259/2021, privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă 118/2021

Legea 259/2021, privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă 118/2021

25-11-2021
Legislative

Potrivit Legii 259/2021, privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă 118/2021, completată și modificată de Ordonanţa de Urgenţă nr. 3/2022, au fost stabilite pentru perioada 01.11.2021 – 31.03.2022 anumite măsuri temporare de sprijin în domeniul energiei. Aceste măsuri sunt implementate cu susţinerea furnizorului tău, ENGIE, şi au ca scop diminuarea efectelor măririi prețurilor de vânzare a energiei către clienții finali, ca urmare a creșterii fără precedent a costurilor de achiziție, atât pe piața locală, cât și pe cea europeană.

Pentru mai multe informații, click aici.