În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Lista centrelor de relații cu clienții unde accesul este permis doar în baza certificatului digital UE (COVID-19)

Lista centrelor de relații cu clienții unde accesul este permis doar în baza certificatului digital UE (COVID-19)

26-10-2021
Utile

Având în vedere noile restricții emise de autorități, prin HG 1130/2021, art. 6, alin (2), accesul în centrele de relații cu clienții din București – Bd. Mărășești nr. 4-6, Craiova – Str. Bibescu nr. 33, Galați – Str. Regiment 11 Siret nr. 46A, Brașov – Str. Bisericii Romane nr. 107A, cât și în cele aflate în incinta Plaza Mall (București), Auchan Titan (București), Băneasa Shopping City (București), Coresi Shopping Center (Brașov) și Centrul Comercial Felicia (Iași), este permis doar persoanelor care prezintă certificatul digital al Uniunii Europene privind COVID-19 (Certificat verde), tipărit sau în format electronic.

În această perioadă, vă recomandăm utilizarea facilităților online puse la dispoziție pe engie.ro, în contul de client sau în aplicația engiemobile, cât și numarul de call center 0219366 sau formularul de contact online disponibil la adresa https://www.engie.ro/contact/.