Înainte de a efectua plata, te rugăm să verifici cu atenție detaliile din factura emisă si să completezi individual fiecare cȃmp. Dacă observi orice neconcordanță sau ai nevoie de clarificări, suntem la un mesaj distanță. Mulțumim.
Ai plătit până acum online?
Dacă da, atunci știi deja că este cea mai simplă și mai rapidă metodă de plată.
Întrebări frecvente
-
Cum îmi recuperez banii dacă am plătit cu cardul de 10 ori valoarea facturii?Dacă ai plătit mai mult decât valoarea totalului de plată, ai următoarele opțiuni:
- Sumele plătite în avans rămân salvate în contul tău de client, astfel poți considera suma ca plată în avans, urmând să acopere integral sau parțial facturile ce se vor emite ulterior plății;
- Dacă ai mai multe contracte de energie, poți opta pentru transferul sumei către un alt loc de consum;
- Dacă opțiunile de mai sus nu sunt potrivite pentru tine ne poți scrie pe formularul de contact online, iar noi vom restitui suma în contul tău. Solicitarea de restituire trebuie însoțită de: dovada de plată, codul IBAN și numele titularului de cont.
-
Cum pot face dovada plății dacă am achitat factura?
În cazul în care furnizarea cu energie la locul tău de consum a fost oprită din neplată, aici găsești informațiile de care ai nevoie.
În cazul în care ai plătit direct din contul online sau ai utilizat link-ul de plată primit odată cu factura prin e-mail, vei putea vedea soldul actualizat în timp real în contul tău online sau prin aplicația mobilă.
Dacă ai plătit prin oricare altă metodă de plată, banii vor ajunge în contul tău ENGIE în minimum 3 zile lucrătoare. Acesta fiind timpul de procesare al partenerilor noștri de plată.
Cu factura pe e-mail, e ușor să devii câștigător!
Activează factura pe e-mail și poți câștiga lunar:
1x 500 de lei reducere la factură
1x expressor Nespresso
1x boxă portabilă Sony
Activează factura pe e-mail