În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Programul ENGIE Romania în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie

Programul ENGIE Romania în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie

Pe 30 noiembrie și 1 decembrie 2023, zile libere legale, centrele de relaţii cu clienţii vor fi închise. În acest interval, solicitările vor putea fi transmise exclusiv prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul engie.ro. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil în zilele menționate.

Punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City București va funcționa, în această perioadă, conform programului obișnuit al centrului comercial.

Informațiile referitoare la situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat și alte aspecte utile, pot accesate direct în contul de client, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației MyENGIE. Aplicația poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Începând de luni, 4 decembrie, centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center revin la programul normal de funcţionare, disponibil pe engie.ro.

Despre ENGIE Romania

Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW şi au 4.200 de angajaţi.

Contact presă ENGIE Romania:

E-mail : birouldepresa.ro@engie.com