În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B

Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B

Anunţ lansare procedură de achiziţie:ENGIE Romania anunţă intentia lansarii procedurii de achiziţie pentru Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B, care se va finaliza cu încheierea unui contract  de prestari servicii pentru o perioada de 24 luni.

Furnizorii interesaţi se pot adresa pentru transmiterea intentiei de a participa persoanei de contact Stefania Stan până la data de 08.12.2024, la adresa de e-mail stefania.stan@engie.com.

Datele ulterioare ale derularii procedurii de atribuire, invitatia de participare si documentatia, vor fi transmise furnizorilor interesati dupa data de 08.12.2024.

De asemenea, rugam sa aveti in vedere ca dupa data de 08.12.2024 nu mai sunt luate in calcul intentiile eventualilor furnizori interesati.