În perioadele 25-26 decembrie 2024 și 1-2, 6-7 ianuarie 2025, numărul de Call Center ENGIE nu va fi disponibil. Te invităm să verifici programul centrelor noastre de relații cu clienții aici sau să folosești formularul de contact online.
SoftPos este disponibil în toate centrele de relații cu clienții

SoftPos este disponibil în toate centrele de relații cu clienții

Din 5 ianuarie 2023, soluția SoftPos permite plata facturilor, cu cardul, direct la consilieri, în toate centrele de relații cu clienții ENGIE din țară.

SoftPos este un upgrade al soluției mPos, folosită anterior în 16 locații ENGIE. Prin mPOS au fost efectuate, în 2022, 25.600 de operațiuni de plată, în valoare totală de peste 8,9 milioane lei, cifre care validează eficiența soluției și necesitatea extinderii acesteia.

Soluția este una virtuală, care transformă orice dispozitiv mobil inteligent într-un POS.

SoftPos permite:

  • plăți asistate, mai rapide și mai simple, deoarece un POS fizic nu mai este necesar;
  • scanarea codului de bare al facturii direct de pe ecranul dispozitivelor mobile pe care este instalată soluția;
  • transmiterea dovezii de plată prin email sau prin scanarea unui QR cod;
  • anularea pe loc a ultimei tranzacții de plată;
  • rambursarea plăților prin portalul aplicației, în caz de nevoie;
  • reducerea numărului de facturi tipărite.

Implementarea proiectului SoftPos se înscrie în linia principalelor obiective pe care ENGIE Romania le are, prin reducerea costurilor, a numărului de facturi printate prin digitalizarea serviciilor, precum și prin creșterea numărului de facilități adresate clienților ENGIE, menite să crească nivelul de satisfacție și gradul de fidelizare.