În perioada 28 aprilie – 5 mai ne încărcăm sistemele cu energie. Astfel, procesele contractare ofertă de energie și schimbarea titularului de contract din website nu vor fi disponibile. Pentru solicitări de acest fel, ne poți vizita în cel mai apropiat centru de relații clienți, poți folosi formularul de contact sau ne poți contacta telefonic la 021.9366 (număr disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20:00).

Utile

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la partenerul Bancpost

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la partenerul Bancpost

Începând cu 28 decembrie 2018, facturile ENGIE nu mai pot fi achitate prin partenerul de plata Bancpost. Îţi asigurăm în schimb multiple puncte de plată a facturii, fără costuri suplimentare, la partenerii noştri comerciali şi bancari. Consultă aici lista modalităţilor de plată a facturii. Îţi reamintim că poţi avea accces oriunde şi oricând la factura ta dacă alegi să o primeşti prin e-mail, dacă accesezi contul tău ENGIE sau aplicaţia mobilă engiemobile.

ENGIE achiziționează Cofely Building Services & Maintenance

ENGIE achiziționează Cofely Building Services & Maintenance

ENGIE Servicii (denumita anterior Distrigaz Confort), companie înfiinţată în anul 2009 este un actor de referinţă pe piaţa serviciilor energetice din Romania. Specializată în servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice, compania are în prezent un portofliu de 650.000 de clienţi. De la înfiinţare până în prezent, compania şi-a diversificat continuu gama de servicii oferite, de la verificări şi revizii a instalaţiei de utilizare a gazelor naturale sau a instalaţiilor de încălzire si centralelor termice până la servicii de eficientizare a consumurilor pentru clienţii ENGIE.